تابلو اعلانات 

تابلو اعلانات ممتاز برد 

ممتاز برد از برترین تولیدکنندگان تجهیزات اداری در ایران است که توانسته با حفظ کیفیت بالا محصولات در عین متناسب بودن قیمت نامی آشنا در این صنعت باشد. تابلو اعلانات که یکی از پرفروش ترین محصولات ممتاز برد می باشد، جهت اورگانایز کردن و انتقال پیام ها و اعلانات مهم در محیط های مختلف به کار می رود. اما نکته ای که ممتاز برد را از دیگر تولیدککننده های متمایز می کند توجه به ظاهر و همچنین کاربردی تر کردن هرچه بیشتر این محصول است؛ چراکه در مجتمع ها و برج های لوکس ظاهز زیبا و شکیل تابلو اعلانات از اهمیت بالایی پیدا میکند. اگر به دنبال تابلو اعلاناتی با کیفیت و لوکس، با قیمتی مناسب هستید ممتاز برد گزینه مناسبی برای شماست.

تابلو اعلانات ممتاز برد
تابلو اعلانات

فهرست مطالب

چرا ممتاز برد؟

حمل و نصب رایگان

حمل و نصب رایگان

ما در ممتاز برد همواره به آسودگی شما می اندیشیم و به پاس قدردانی از خرید شما حمل و نصب وایت برد های شیشه ای را در تهران به صورت رایگان قرار داده ایم.

گارانتی

گارانتی

ما از کیفیت محصولات خود مطمئنیم و روی محصولات خود گارانتی 15 ساله قرار داده ایم. پس از خرید می توانید در صورت نیاز از خدمات پس از فروش ما استفاده بهره مند شوید.

قیمت مناسب

قیمت مناسب

از آنجایی که 90٪پروسه تولید محصولات ما در ایران و توسط متخصصان ایرانی صورت می گیرد، محصولات با کیفیت بالا و قیمت مناسب به دست شما میرسند.

سابقه درخشان

سابقه درخشان

ممتاز برد با سابقه ای 30 ساله در فروش حضوری سالهاست توانسته رضایت مشتریان خود را با کیفیت بالا محصولات ،‌برخورد مناسب ، قیمت اقتصادی و... جلب کنیم.

تابلو اعلانات لاکچری
تابلو اعلانات لاکچری

تابلو اعلانات و کاربرد آن

تابلو اعلانات، سطحی با ابعاد مشخص است که کاربرد آن نمایش پیام­های عمومی می­باشد. پیام­های عمومی شامل تبلیغات خرید و فروش، معرفی کالاهای متنوع، مطالب انگیزشی، قوانین و مقررات وضع شده و حاکم بر فضای ساختمان و اعلام زمان­بندی جلسات می­باشد. هدف از انتشار پیام به وسیله­ی تابلو اعلانات، تسهیل بخشیدن به اطلاع رسانی و بالا بردن سرعت انتشار اخبار است. محل نصب این نوع تابلوها اصولا در راهروها، لابی­ها و کیوسک­های تبلیغاتی می­باشد. عمده کاربرد تابلوی اعلانات در محیط ساختمان­ها و برج­های مسکونی، برج­ها و ساختمان­های تجاری و اداری، شرکت­ها، خوابگاه­ها، مدارس، آموزشگاه­ها، مراکز خدماتی و دانشگاه­ها می­باشد. از این طریق قوانین، مقررات، اخبار، زمان جلسات، آیین­نامه­ها، خدمات، شرایط و ضوابط حاکم به همگان اطلاع­ رسانی می­شود. جنس و ابعاد تابلوی اعلانات بسته به محیط ساختمان متفاوت می­باشد.

علاوه بر این که تابلو اعلانات حاضری و آماده در بازار موجود است و مشتریان می­توانند آن را تهیه کنند، امکان سفارش و ساخت تابلو مطابق با سایز و جنس مورد نظر مشتری هم وجود دارد. ما در ممتاز برد رضایت مشریان خود را در اولویت قرار می دهیم .

 متاسفانه به دلیل نوسانات قیمت ها متغیر هستند ، جهت اطلاع از قیمت دقیق و لحظه ای با ما تماس بگیرید. مشاورین ما آماده پاسخگویی و راهنمایی شما هستند.

انواع تابلو اعلانات بر اساس کاربرد

 چقدر با کاربرد های تابلو اعلانات آشنایی دارد؟ بسیاری بر این باوراند تابلو های اعلانات تنها در ساختمان ها کاربرد داسته و دیگر منسوخ شده اند؛ اما در حقیقت با توجه به قابلیت هایی که این محصول دارد کاربرد های بسیاری دارد که آشنا شدن با آنها به شما در انتخابی مناسب کمک خواهد کرد. ز این رو قصد داریم تا در ادامه شما را با برخی ار مهم ترین کاربرد های آن بپردازیم.

1- تابلو اعلانات اداری:

ساختمان­ها و برج­های اداری برای اطلاع رسانی مقررات جدید، آیین­نامه­ها، زمان جلسات و اخبار از تابلوی اعلانات استفاده می­کنند. یکی از کاربردهای اساسی تابلو در محیط­های اداری است که اصولا در لابی و یا راهرو نصب می­شود تا قابلیت مشاهده برای همگان مهیا کند.

2- تابلوی اعلانات آموزشگاهی، دانشگاهی، مدارس:

 در مراکز آموزشی مانند مدارس و دانشگاه­ها وجود تابلو برای انتشار مطالب انگیزشی، اخبار و تبلیغات ضروری است. در مراکز آموزشی بهترین محل برای نصب تابلوی اعلانات، دیوارهای راهروها می­باشد.

3- تابلو اعلانات مراکز خدماتی:

 از مزایای وجود تابلوی اعلانات در مراکز خدماتی می­توان به نحوه­ی پیگیری امور، مراحل پیگیری و پیش­برد امور اشاره کرد. از این رو مشتریان و مراجعین می­توانند با مطالعه مطالب، امور خود را از بخش مربوطه پیگیری کنند. اصولا در مراکز خدماتی هزینه­های دولتی خدمات مختلف را در تابلوی اعلانات بیان می­کنند تا مراجعین به تمام نکات مشرف شوند.

4- تابلو اعلانات تجاری و شرکتی:

 این نوع تابلوی اعلانات جزو زیر مجموعه تابلو اعلانات اداری است و کاربرد مشابهی به آن دارد. با این تفاوت که در مجتمع های تجاری لوکس ظاهر شکیل بسیار مهم تر است و با توجه به اینکه اعلامیه های بیشتری در مراکز تجاری و شرکت های بزرگ وجود دارد معمولا این نوع تابلو اعلانات ها در ابعاد بزرگ تری سفارش گیری و تولید می شوند.

5- تابلو اعلانات آپارتمانی: 

در محیط برج­ها و آپارتمان­ها در قسمت لابی و یا پارکینگ، تابلوی اعلانات نصب می­شود و موضوعاتی مانند نحوه­ی پرداخت شارژ ساختمان، اعلام جلسه مدیر ساختمان با اعضا، هزینه­های قابل پرداخت و اعلام تعمیرات بیان می­شود.

6- تابلو اعلانات خوابگاهی

در فضای خوابگاهی قوانین، مقررات و شرایط و ضوابط موجود و تازه وضع شده را در تابلوی اعلانات به همگان اعلام می­کنند. محل نصب تابلو در فضای خوابگاه، در راهرو­ها می­باشد.

نمونه تابلو اعلانات های ممتاز برد

تابلو اعلانات دور چوب

تابلو اعلانات قاب چوب با درب شیشه ای در ابعاد دلخواه شما

تابلو اعلانات با قاب فلزی

تابلو اعلانات با قاب فلزی با درب شیشه ای قفل دار. قابل سفارش در ابعاد مختلف.

تابلو اعلانات دور چوب و پشت مخمل

تابلو اعلانات با قاب چوبی و زمینه مخمل. رنگ و نوع زمینه و قاب قابل تغییر است.

تابلو اعلانات لاکچری

تابلو اعلانات شکیل و لاکچری . قابل استفاده در برج ها و ساختمان ها.

انواع تابلو اعلانات بر اساس ابعاد و متریال به کار رفته در ساخت آن

  • انواع تابلوی اعلانات بر اساس ابعاد

تابلوهای اعلانات موجود در بازار، در ابعاد متنوع و مختلفی هستند. تابلو اعلانات در سایزهای کوچک، متوسط و بزرگ تولید شده­اند که بنا به نیاز مشتری و کاربرد آن، تابلوی اعلانات مناسبی خریداری می­شود. گاها مشتری به تابلویی با سایز مخصوص نیاز دارد که در بازار موجود نیست، در این صورت پیشنهاد می­شود با کمپانی­های سازنده در تماس باشید و سفارش خود را ثبت کنید و یا از طریق رابط می­توانید سفارش خود را به سرانجام برسانید.

  • انواع تابلوی اعلانات بر اساس متریال به کار رفته در ساخت آن

تابلوی اعلانات با متریال مختلفی از جمله چوب پنبه، فلز، پلکسی گلس، ام دی اف، چوب و مولتی استایل ساخته می­شود. تابلو اعلانات دور قاب چوب، یکی از انواع تابلوها است که جزو تابلو اعلانات لاکچری به حساب می­آید و قیمت بالاتری دارد. تابلو اعلانات پشت وایت برد که با نام تابلوی اعلانات مغناطیسی در بازار موجود است. این نوع تابلو متداول­ترین نوع تابلوی اعلانات است و در ابعاد متنوع تولید شده است. یکی دیگر از انواع تابلوها، تابلو اعلانات شیشه­ خور است که پیام­های عمومی پشت شیشه بر روی سطح تابلو وصل می­شوند.

کاربرد تابلو اعلانات
کاربرد تابلو اعلانات

بررسی قیمت و خرید

وب سایت ممتاز برد امکان خرید تابلو اعلانات را برای مشتریان عزیز خود فراهم کرده است. برای مشاهده تنوع تابلو­ها و بررسی قیمت­ها می­توانید با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید. قیمت تابلو به ابعاد، متریال و شرکت سازنده­ی آن بستگی دارد. هر چه ابعاد تابلوی اعلانات بزرگ­تر باشد، قیمت آن بیشتر خواهد بود. متریالی چون چوب و مولتی استایل جزو متریال گران هستند و تابلوهای ساخته شده از این متریال، قیمت بالایی دارند. متریالی مثل آلومینیوم، ام دی اف و شیشه قیمت پایین­تری دارند و نسبتا فراوان­تر هستند. ناگفته نماند که قیمت تابلوی اعلانات سفارشی بیشتر از حاضری و آماده­ی موجود در بازار می­باشد و قیمت آن به ازای هر متر مربع ارزیابی می­شود. دوام بالا و عمر طولانی تابلو، به کیفیت جنس و متریال آن بستگی دارد. از این رو توصیه می­شود در هنگام خرید از کیفیت متریال به کار رفته در تابلوی اعلانات اطمینان حاصل نمایید

راه های تماس با ما :

تلفن ثابت :  ۶۶۷۵۷۳۳۵ – ۶۶۷۵۷۳۳۴  (ساعت کاری : شنبه تا جمعه 8:00 الی 18:00)

بخش خدمات پس از فروش: ۶۶۷۰۵۸۰۴  (ساعت کاری : شنبه تا جمعه 8:00 الی 18:00)

مدیر فروش: 09126706705  (ساعت کاری : همه روزه 8:00 الی 00:00)

فکس: ۶۶۷۰۵۹۳۸

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *