وایت برد شیشه ای در خانه هم کاربردی داره ؟

وایت برد شیشه ای در خانه

وایت برد شیشه ای در خانه چه کاربردی دارد؟

امروزه استفاده از وایت برد شیشه ای در خانه بسیار مرسوم شده است. وایت برد شیشه ای میتواند برای آموزش کودکان در خانه مورد استفاده قرار گیرد. وایت برد های شیشه ای از شیشه های سکوریت مقاوم ساخته شده اند که در رنگهای مختلف تولید می گردند. این وایت برد ها می توانند با انواع دکوراسیون داخلی منزل هماهنگ شوند. بر روی این وایت برد ها میتوان با ماژیک های مختلف با رنگ های متفاوت نوشت و سپس آنها را به راحتی پاک کرد.

در واقع  وایت برد شیشه ای ساختار پیچیده ای ندارد اما ساخت شیشه آن کمی پیچیده است. کیفیت وایت برد شیشه ای به نوع شیشه ای که در آن استفاده شده است بستگی دارد. شیشه های سکوریت در فرایند خاصی تولید شده و دارای ضخامت های متفاوت می باشند. در وایت برد های مغناطیسی نیز یک ورق فلزی در پشت وایت برد استفاده شده که باعث می شود وسایل کمک آموزشی با استفاده از مگنت بر روی وایت برد قرار گیرند. اما به چه نکاتی در رابطه با وایت برد های شیشه ای بدانید؟

وایت برد شیشه ای مناسب خانه

سایز مناسب وایت برد شیشه ای در خانه

 برای انتخاب وایت برد شیشه ای در خانه باید به سایز آن دقت شود. وایت برد های شیشه ای در اندازه های مختلف تولید می شوند که میتوانید مناسب ترین آن را نسبت به منزل خود انتخاب نمایید. بهتر است برای استفاده در منزل از وایت برد های شیشه ای کوچک کمک بگیرید. اما اگر می خواهید برای کلاس های آموزشی از وایت برد شیشه ای استفاده کنید استفاده از سایزهای بزرگتر توصیه می شود.

دومین موردی که باید در خرید وایت برد شیشه ای یا همان گلس برد در خانه به آن توجه داشته باشید وزن وایت برد است. اگر بخواهید مدام وایت برد را از جایی به جای دیگر منتقل کنید باید نوع سبک آن را انتخاب کنید. مدلهای سبکتر وایت برد شیشه ای به راحتی جابجا می شوند. حتی می‌توانید از وایت برد های متحرک در منزل استفاده نمایید.

وایت برد های شیشه ای فریم دار و بدون فریم

معمولا در محیط های آموزشی از وایت بردهای سفید استفاده می‌شود. اما برای انتخاب وایت برد شیشه ای در خانه شما می توانید از انواع رنگهای مختلف آن استفاده کنید. وایت بردهای شیشه ای خود را با توجه به نوع کاربردی که از آن انتظار دارید تهیه نمایید. وایت برد های شیشه ای دارای فریم های متفاوتی می باشند. این فریم ها میتواند از جنس آلومینیوم یا mdf ساخته شود که از لحاظ زیبایی و مقاومت با هم متفاوتند. البته وایت برد های بدون فریم نیز در  بازار وجود دارند که زیبایی بیشتری دارند اما مقاومت آنها در برابر ضربه کمتر است.

کودکان و وایت برد شیشه ای

آموزش کودکان با وایت برد شیشه ای

 اگر برای آموزش کودکان می‌خواهید از وایت برد شیشه ای در خانه استفاده کنید می توانید از نوع مغناطیسی آن کمک بگیرید. البته این نکته را در نظر داشته باشید که نوع مغناطیسی از وایت برد شیشه ساده گران تر است. اما با صرف هزینه بیشتر میتوانید هر عکس یا برگه ای را با کمک مگنت بر روی تابلو بچسبانید.

کاربرد وایت برد شیشه ای

یکی از ویژگی‌های مهم وایت بردهای شیشه ای این است که بتوان در موقعیت های مختلف از آن استفاده نمود. استفاده از وایت برد شیشه ای در خانه باعث می شود بتوانید کار های روزانه و برنامه‌های خود را برای آن یادداشت کنید. حتی می‌توانید قبض ها و رسید های خود را با استفاده از مگنت بر روی آن بچسبانید. از وایت برد های شیشه ای میتوان در ساختمان های چند طبقه نیز استفاده نمود و خبرهای مهم یا موارد اطلاع رسانی را بر روی آن قرار داد. یکی از اصلی ترین کاربرد وایت برد شیشه ای استفاده از آن در مراکز آموزشی می باشد. این وایت برد ها جایگزین خوبی برای تخته سیاه محسوب می شوند. هنگامی که از این وایت برد ها در کلاس درس استفاده می کنید آلودگی های گچ وجود ندارد و زیبایی بیشتری به محیط شما می دهد.

نصب وایت برد شیشه ای در خانه

بهتر است نصب وایت برد شیشه ای را به افراد متخصص بسپارید. برای نصب وایت برد شیشه ای در خانه به ابزار خاصی نیاز دارید. در حمل و نقل وایت برد شیشه ای نهایت دقت را به کار ببرید زیرا احتمال شکستگی در این وایت بردها وجود دارد. برای حمل نمودن وایت برد شیشه ای بهتر است از دستکش استفاده کنید تا احتمال لیز خوردن وایت برد از دست شما کمتر شود. قبل از نصب وایت برد را بر روی زمین سفت قرار ندهید و برای روی زمین گذاشتن آن از زیر انداز کمک بگیرید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *