5 کاربرد وایت برد شیشه ای چیست ؟

کاربرد وایت برد شیشه ای

 وایت برد شیشه ای چه کاربردی هایی دارد ؟ چرا شناخت کاربرد های وایت برد شیشه ای از اهمیت بالایی برخوردار است ؟ از نکاتی که پیش از خرید تخته وایت برد شیشه ای باید به آن توجه کنید کاربرد آن است چرا که با توجه به کاربردی که مدنظر شماست ممکن است به نوع متفاوتی از تخته احتیاج داشته باشید و انتخابی مناسب تر داشته باشید؛ از همین رو ما در این مطلب قصد داریم تا شما را با مهم ترین کاربرد های وایت برد های شیشه ای آشنا سازیم.

کاربرد وایت برد شیشه ای

 شاید به یاد داشته باشید که در دهه های گذشته استفاده از تخته های گچی رواج گسترده ای در کلاس های درس داشت. به مرور زمان، دانشمندان از معایب بسیار زیاد تخته های گچی آگاه و مردم را از این مسئله مطلع کردند. در چنین شرایطی استفاده از یک فناوری جدید می توانست تحولات زیادی در این عرصه به وجود بیاورد. تخته های شیشه ای یا همان گلس برد ، محصولاتی بودند که سبب ایجاد تحولات بزرگی در این حوزه شدند. این محصول برای اولین بار توسط کشور بلژیک تولید و به بازار های جهانی معرفی شد.

در حال حاضر مراکز بسیار زیادی در سراسر کشور ایران به فروش انواع وایت برد شیشه ای از طریق روش های مختلف می پردازند. این مسئله سبب شده تا مردم کشور ایران بتوانند با روش های آسان تری نسبت به خرید محصول موردنظر خود اقدام نمایند. اما هر فردی قبل از خرید وایت برد های شیشه ای، نیازمند کسب اطلاعات مختلف در رابطه با این محصول و کاربرد های آن می باشد. کسب اطلاعات در این زمینه سبب خواهد شد تا خرید شما با درجات کیفی بالاتری انجام شود.

1.وایت برد شیشه ای در کلاس درس

 در گذشته استفاده عمده از تخته های وایت برد اغلب در کلاس های درس بود. دانش آموزان زیادی در کشور ایران به آموزش توسط تخته های گچی پرداختند. اما امروزه اکثریت کلاس های مدارس مختلف یا مراکز آموشی، به استفاده از وایت برد شیشه ای در کلاس درس  می پردازند. این محصول به عنوان جایگزین فوق العاده مناسبی برای کلاس ها شناخته شده است.

همان طور که می دانید، وایت برد های شیشه ای در نسخه های متنوعی به بازار عرضه شده اند. در نسخه مناسب کلاس درس این محصول، می توان از قابلیت های مغناطیسی، مات و شفاف و … بهره برد. نسخه های دیگر این محصول نیز قابلیت های مختلفی به چشم می خورد و موارد ذکر شده تنها برخی از آن ها هستند

وایت برد شیشه ای در کلاس درس

2.وایت برد شیشه ای در اداره

 کاربرد دیگر وایت برد شیشه ای، استفاده از این محصول در اداره های مختلف کشور می باشد. همان طور که می دانید، تعداد اداره جات کشورمان روز به روز در حال افزایش بوده و هر یک از آن ها نیز در عرصه خاصی به فعالیت می پردازند. در تمامی اداره جات، قطعات جلساتی برگزار خواهد شد که برای ارائه مطالب مختلف به حاضران جلسه، نیاز به تجهیزات مختلفی خواهد بود.

یکی از نکاتی که اکثریت اداره ها در حین افتتاح به آن می پردازند، کاربرد وایت برد شیشه ای اداره است. مسئولان اداره می توانند در این وایت برد ها اطلاعات زیادی را در رابطه با اداره و قوانین آن و همچنین نکات مختلف اداره به کارکنان ارائه دهند. در سال های اخیر به دلیل کارایی بسیار زیادی تخته های شیشه ای، استفاده از این محصول با استقبال گسترده ای روبرو شده است. برخی اداره جات نیز به دلیل شغل خاص خود نیازمند استفاده مداوم از وایت برد های شیشه ای هستند که در چنین شرایطی نیز وایت برد هایی با اندازه های مختلف ساخته و به بازار ها ارائه شده است.

3. وایت برد شیشه ای در خانه

 بسیاری از مردمان کشورمان، با پیشرفت تکنولوژی و فناوری جهان به انجام امور شغلی خود در منازل می پردازند. علاوه بر این مسئله، افرادی وجود دارند که برای حل مسائل روزمره خود نیازمند استفاده از تخته های وایت برد هستند. در این بین، استفاده از وایت برد شیشه ای در خانه می تواند کمک زیادی را به شما در حل مسائل پیرامون روز کند. شرکت های تولیدکننده وایت برد های شیشه ای، این محصول را با ویژگی های مختلفی روانه بازار کرده اند تا دست مردم برای خرید این محصول باز باشد.

علاوه بر تمامی موارد ذکر شده، برخی اوقات فرزندان کوچکی در منازل وجود دارند که برای انجام اموری مانند درس و … نیازمند وایت برد شیشه ای هستند. در چنین شرایطی نیز می توان با مراجعه به مراکز معتبر نسبت به خرید وایت برد های شیشه ای با بهترین قیمت اقدام نمود.

وایت برد شیشه ای در خانه

4. وایت برد شیشه ای برنامه ریزی

 شرکت های تولیدکننده وایت برد شیشه ای، با مشخص سازی اهداف مصرف کنندگان از خرید این محصول، دریافتند که استفاده از وایت برد های شیشه ای برای برنامه ریزی های آینده نیز رواج گسترده ای دارد. بسیاری از اداره جات یا افراد مختلف برای برنامه ریزی روزانه، ماهانه یا سالانه خود از تخته های وایت برد استفاده می کنند. این تخته های تاثیر بسیار زیادی را در روند فعالیت های دقیق شما داشته و می تواند کمک زیادی را به شما کند.

برخی از وایت برد های شیشه ای برنامه ریزی دارای قابلیت هایی همچون شیشه های رنگی و طرح های دلخواهی که با استفاده از چاپگر های فلت بد بر آن ها حک می شود هستند که به شما امکان ارائه قابلیت های متنوعی را می دهد. در برخی از شیشه های رنگی تقسیم بندی هایی نیز انجام شده تا روند فعالیت شما آسان تر شود. البته قبل از خرید خود باید نوع کاربری خود را با فروشنده در میان بگذارید تا وایت برد متناسب با فعالیت شما را ارائه کند.

5. وایت برد شیشه ای کودکان

 بسیاری از والدین برای افزایش قدرت ذهنی کودکان خود و تقویت آن ها از وسایل مختلفی مانند وایت برد شیشه ای استفاده می کنند. اگر دقت کرده باشید، بسیاری از کودکان در دوره های سنی مختلف اقدام به کشیدن نقاشی بر روی دیوار، کاغذ و … می کنند. این مسئله قطعا هزینه های سنگینی را برای خانواده ها به همراه خواهد داشت. بدین ترتیب در چنین شرایطی، بهترین گزینه ممکن وایت برد های شیشه ای خواهد بود.

در سال های اخیر، تولیدکنندگان وایت برد شیشه ای، این محصول را در سایز های کوچک تر , و با استفاده از شیشه های مقاوم تری مانند شیشه های سکوریت تولید کرده اند تا امکان استفاده کم خطر و راحت از این محصول برای کودکان نیز فراهم شود. بدین ترتیب کودکان نیز می توانند با خرید ماژیک های مختلف در طیف رنگی گسترده نسبت به استفاده از وایت برد های شیشه ای اقدام کنند. تولیدکنندگان وایت برد شیشه ای کودکان ، در تولید آن از خاصیت های زیادی همچون مغناطیسی بودن و رنگی بودن وایت برد ها استفاده کرده اند تا میل کودکان به استفاده از این محصول افزایش یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *