ویژگی های وایت برد شیشه ای صادراتی

وایت برد شیشه ای صادراتی

وایت برد شیشه ای صادراتی

وایت برد شیشه ای یا همان گلس برد صادراتی در انواع فریم دار و بدون فریم تولید می شود. این وایت برد ها همچنین به شکل مغناطیسی برای تجهیز مدارس به کار می روند. وایت برد شیشه ای از جدید ترین نوع وایت برد می باشد که از شیشه سکوریت ساخته می شود. این وایت برد ها می توانند علاوه بر زیبایی محل کار و کلاس درس دارای کاربردهای فراوان باشند.

متریال به کار رفته در وایت برد شیشه ای صادراتی

جنس شیشه ای که در ساخت و تولید وایت بردهای شیشه ای استفاده شده است باعث میشود که بتوان نوشته هایی که بر روی وایت برد وجود دارد را به راحتی پاک نمود. بر روی این تخته ها حتی از ماژیک معمولی هم می توان استفاده کرد. وایت برد های شیشه ای به دلیل کیفیت و دوام بالایی که دارند این روزها بیشتر مورد توجه قرار گرفته اند. وایت برد شیشه ای صادراتی از متریال با کیفیتی ساخته شده است و دارای ضمانت می باشد.

متریال به کار رفته در وایت برد شیشه ای صادراتی

همانطور که پیش تر نز اشاره کردیم انواع وایت برد شیشه ای صادراتی از شیشه ای با ضخامت 5 میل ساخته می شوند. این شیشه ها اغلب بدون خط و خش و به صورت صاف و صیقلی هستند. شیشه هایی که در وایت برد شیشه ای صادراتی مورد استفاده قرار می گیرد اصولا از نوع پلی اورتان روغنی کوره ای می باشد که رنگی سفید اما مات دارند. در وایت برد شیشه ای صادراتی از مواد بی کیفیت مانند طلق، شیشه شیت و پلاستیک استفاده نشده است. کیفیت این محصول باید به گونه ای باشد که بتواند در فضای رقابتی صادرات فروش قابل قبولی داشته باشد.

شیشه های سوپر کلیر در تولید وایت برد شیشه ای

وایت برد شیشه ای صادراتی با بهترین شیشه ساخته می شود این شیشه ها اصولاً از نوع سوپر کلیر کریستال میباشند. استفاده از چاپ پودری کوره ای باعث می شود مقاومت این وایت برد ها بالا برود. در وایت برد شیشه ای صادراتی شیشه سکوریتی با ضخامت حدود ۶ میلیمتر استفاده می شود.

وایت برد شیشه ای صادراتی در انواع فریم دار و بدون فریم تولید می شود.  فریم های این وایت برد می تواند از جنس ام دی اف یا آلومینیوم تولید شود. استفاده از وایت برد شیشه ای جلوه زیبایی به کلاس درس یا محیط کار می دهد. از ویژگی های مهم این وایت برد ها این است که نوشتن بر روی آن به آسانی انجام می شود و پاک کردن رد ماژیک به سهولت صورت می گیرد. کیفیت و زیبایی وایت برد های شیشه ای باعث شده است که در سال های اخیر افراد به استفاده از آن ترغیب شوند.

در وایت برد شیشه ای صادراتی از چه رنگی استفاده می شود؟

در پشت وایت برد شیشه ای صادراتی از فیبر های مخصوصی استفاده شده است که وایت برد را در برابر شرایط آب و هوایی مختلف و رطوبت مقاوم می کند. وایت برد شیشه ای مغناطیسی معمولاً از وایت برد های معمولی گران تر بوده و در مکان های خاصی مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از رنگ های کوره ای و مات باعث می شود که رفلکس نور تخته وایت برد پایین بیاید.

در وایت برد های شیشه های صادراتی معمولاً برای زیباتر شدن از روش هایی استفاده شده است. مثلاً استفاده از فلنج های آلومینیومی برای اتصال به دیوار باعث شده است که نیاز به سوراخ بودن شیشه وجود نداشته باشد. جا ماژیکی که بر روی این وایت برد ها تعبیه شده بی رنگ است و زیبایی بیشتری به وایت برد می دهد. در وایت برد های مغناطیسی نیز از بهترین نوع شیشه استفاده شده که بسیار شفاف است. این شیشه ها ضخامت خاصی دارد تا برای استفاده از مگنت بر روی آن مناسب باشد. اگر شیشه ای با ضخامت بالا در تولید وایت برد های مغناطیسی استفاده شود باید از سوپر مگنت برای اتصال وسایل کمک آموزشی بر روی آن استفاده گردد.  

در وایت برد شیشه ای صادراتی از چه رنگی استفاده می شود؟

وایت برد های پایه دار و بدون پایه صادراتی چه مزایایی دارند؟

 وایت برد شیشه ای صادراتی می‌تواند به صورت پایه دار نیز تولید شود. این وایت برد ها قابل جابجایی به هر مکان می باشند. بهتر است وایت برد شیشه ای را بر روی دیوار نصب کنیم و جای ثابتی داشته باشد تا از خطر شکستگی در امان باشد. برخی وایت برد ها به شکلی طراحی شده اند که هم می توان آنها را بر روی دیوار نصب نمود و هم قابلیت جابجایی دارند. وایت برد های شیشه ای صادراتی در رنگ های مختلف و اندازه های گوناگون تولید می شوند. امروزه از وایت برد های شیشه ای در مکان های مختلف استفاده می‌شود. استفاده از وایت برد های شیشه ای در خانه ها نیز بسیار مرسوم شده است.

عوامل موثر در قیمت وایت برد شیشه ای صادراتی  

وایت برد شیشه ای صادراتی در ضخامت های مختلف تولید می شود که طول عمر آن را بالا میبرد و از خم شدن وایت برد جلوگیری میکند. نوع ورق استفاده شده در وایت برد ها دلیل مهمی برای اختلاف قیمت انواع وایت برد می باشد. وایت برد شیشه ای ممتاز برد دارای ویژگی هایی است که برای صادرات نیز مناسب می باشد. از این وایت برد می توان در اتاق های کنفرانس و کلاس های درس استفاده نمود. استفاده از وایت برد های شیشه ای به آموزش بهتر افراد کمک می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *