کودکان و وایت برد های شیشه ای

وایت برد شیشه ای کودکان

وایت برد شیشه ای کودکان 

وایت برد شیشه ای کودکان از مهم ترین وسایل آموزشی می باشد. این وسیله باعث می شود هیجانات کودک تخلیه شود. از وایت برد شیشه ای کودکان می توان برای آموزش مهارت هایی مانند نوشتن و نقاشی کردن نیز استفاده نمود. ظاهر مدرن و شیک وایت برد شیشه ای کودکان سبب شده است که افراد زیادی آن را انتخاب کنند. در استفاده از کتاب های کاغذی امکان پاره شدن کتاب توسط کودکان وجود اما وایت برد شیشه ای کودکان در برابر این مسائل مقاوم است .وایت برد های شیشه ای در اندازه های گوناگون در بازار وجود دارند. این وایت برد ها بر اساس اندازه ای که دارند کاربرد های متنوعی نیز دارند. اعضای یک خانواده می توانند از یک وایت برد با ابعاد متوسط استفاده نمایند.

وایت برد شیشه ای برای کودکان

ویژگی های وایت برد شیشه ای کودکان

 وایت برد شیشه ای کودکان می تواند خاصیت مغناطیسی داشته باشد. در این حالت با استفاده از آهنربا می توان وسایل کمک آموزشی را به وایت برد متصل نمود. بعضی وایت برد ها دارای پایه و چرخ می باشند و می توان آن ها را درون خانه از جایی به جای دیگر منتقل نمود. وایت برد های مخصوص کودکان در رنگ های متنوع وجود دارند.

با استفاده از وایت برد شیشه ای کودکان که خاصیت مغناطیسی داشته باشد می‌توانید اعداد، اشکال و حروف را برای آموزش بر روی تخته نصب نمایید. این وایت برد ها اغلب قابل حمل می باشند. وایت برد های شیشه ای بسیار مقرون به صرفه اند زیرا تا مدت های طولانی می توان از آن ها استفاده نمود. استفاده از وایت برد های شیشه ای در منازل سبب شده است که مصرف کاغذ به حداقل برسد. این کار برای سلامت محیط زیست بسیار مهم است.

استفاده از وایت برد رنگی برای کودکان

رنگ بندی جذاب وایت برد شیشه‌ای یا همان گلس برد کودکان کمک می‌کند که بتوانید هر رنگ از وایت برد را مطابق با سلیقه ی کودکان خود خریداری نمایید. اگر وایت برد خود را از یک فروشگاه معتبر مانند ممتاز برد خریداری نمایید می توانید از کیفیت آن مطمئن باشید. مرغوب بودن این وایت برد ها باعث می شود که نوشته های روی آن به راحتی پاک شود و اثری از آن باقی نماند. اگر وایت برد شیشه ای کودکان از مواد مرغوبی ساخته نشده باشد و کیفیت لازم را نداشته باشد بعد از مدتی آثار نوشتن بر روی آن باقی می ماند و جذابیت خود را از دست میدهد.

 بهتر است وایت برد شیشه ای کودکان دارای لبه های محافظ باشد تا از آسیب به کودک جلوگیری شود. برای این وایت برد ها وسایل نگهدارنده ای نیز تعبیر شده است که به شکل مغناطیسی بر روی تخته وایت برد نصب می شوند و محلی برای قرار دادن ماژیک ها می باشد. 

استفاده از وایت برد رنگی برای کودکان

کاربرد وایت برد شیشه ای 

از مهم ترین کاربرد وایت برد شیشه ای می توان به استفاده از آن در در مهد کودک ها برای آموزش کودکان اشاره کرد. این وایت برد ها معمولاً بر روی دیوار نصب می گردند و بچه ها برای نوشتن برنامه روزانه خود از آن استفاده می کنند. از این کالا می توان برای کشیدن طرح ها و الگوها نیز برای کودکان استفاده نمود. همچنین یادگیری حروف الفبا با استفاده از وایت برد شیشه ای کودکان بسیار ساده تر است. وایت برد شیشه ای کودکان هم برای کودکان دختر و هم برای پسر ها جذابیت زیادی دارد. بچه ها می توانند با استفاده از این وسیله بدون آسیب رساندن به خود و یا کثیف کردن لباس هایشان طرح های مورد نظر خود را به تصویر بکشند . 

معمولاً وایت برد هایی که برای کودکان طراحی می شوند سایز های کوچک تری دارند تا کودکان بتوانند به راحتی آنها را در دست خود بگیرند و مشکلی برای جابجایی آنها نداشته باشند. تفاوت دیگر وایت برد های کودکان با وایت برد های بزرگسالان این است که فریم آن از یک پلاستیک نرم ساخته شده تا در صورت افتادن آسیب نبیند.

بازی هایی که با استفاده از وایت برد شیشه ای می توان انجام داد

 از آنجایی که کودکان تمایل زیادی به یادگیری دارند بهترین راه برای یادگیری از طریق بازی و سرگرمی استفاده از وایت برد شیشه کودکان می باشد. اولین کاری که برای استفاده از یک وایت برد شیشه ای باید به کودکان یاد داد در دست گرفتن ماژیک است.  همچنین با تهیه یک وایت برد شیشه ای مغناطیسی برای کودک خود می توانید از این روش برای آموزش دادن کودک استفاده نمایید. انجام برخی بازی ها مانند بازی دوز نیز با استفاده از از وایت برد شیشه ای کودکان امکان پذیر است. بعضی از این بازی ها را می توان به صورت گروهی نیز انجام داد. از دیگر  بازی هایی که می توان به کمک این وسیله به کودکان یاد داد بازی خط چین می باشد . 

قیمت وایت برد شیشه ای کودکان به عوامل مختلفی همچون جنس و ابعاد آن بستگی دارد. همچنین برند تولید کننده وایت برد شیشه ای می تواند در قیمت آن تاثیرگذار باشد. بیشتر وایت برد های شیشه ای کودکان خاصیت مغناطیسی دارند که این موضوع نیز در قیمت تمام شده وایت برد شیشه‌ای بی تاثیر نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *