انواع ماژیک تخته وایت برد شیشه ای

مایژیک وایت برد شیشه ای

ماژیک تخته وایت برد شیشه ای

یکی از مهم ترین و پرکاربرد ترین لوازم جانبی برای وایت برد شیشه ای ماژیک ها هستند؛ وسیله ای که از اهمیت و کاربرد بسیار بالایی برخوردار است ، شاید برای شما هم پیش آمده باشد که در استفاده از تخته وایت برد ماژیک وایت برد شیشه ای یا همان گلس برد شما به سرعت تمام می شود و قابلیت نوشتن خود را از دست می دهد . یک خبر خوش برای کسانی که از ماژیک وایت برد به صورت مکرر استفاده می کنند وجود دارد و آن هم ساخت ماژیک وایت برد شارژی است .

ماژیک وایت برد شارژی مانند یک کارتریج پرینتر قابلیت این را دارد که پس از استفاده و خالی شدن پر شود و استفاده یکباره ماژیک های وایت برد را به چندین بار تبدیل کند نگرانی تمام شدن آن را از ذهن شما خارج کند .

ماژیک وایت برد شارژی یک محصول جدید است قابلیت چند بار مصرف را به این ابزار پر مصرف می دهد و به راحتی و با پر کردن آن قابلیت استفاده مجدد آن را فراهم می کند و بدون کوچکترین کسری در کیفیت همانند روز اول به صورت کاملا تمیز و نمایان اثری با وضوح بالا را بر روی تخته وایت برد شما به نمایش در می آورد . بزرگترین کمک ماژیک وایت برد شارژی را زمانی درک می کنیم که در بدترین زمان ممکن ماژیک مان تمام میشود و دیگر قادر به نوشتن نیست .

در این مواقع هیچ حرکتی نمی توان انجام داد . حتی از روشهای قدیمی هم دیگر نمی توان استفاده کرد ، مثلاً بازکردن درب پشت ماژیک و آب ریختن داخل پنبه جوهری آن و یا خیس کردن نوک ماژیک برای نوشتن مجدد ، تمام این کارها حرکت های اشتباهی بوده که در گذشته بر روی ماژیک ها انجام می دادند و امروزه و با پیشرفت علم با ساخت ابزارآلاتی مانند ماژیک وایت برد شارژی دیگر در دغدغه ی تمام شدن این وسیله که البته مربوط به جوهر آن می باشد وجود ندارد.

این دغدغه ما را مجبور می‌کرد تا بلافاصله بعد از تمام شدن ماژیک وایت برد خود به سرعت به دنبال یک ماژیک وایت برد جدید یا حتی خرید آن برویم یا در صورت دیگر چند ماژیک تهیه کنیم که خود این مسئله یک پروسه جداگانه ای برای حفظ و نگهداری ماژیک های اضافه به کار میبرد .

گاهاً درب ماژیک ها در کشوی وسایل با تکان های فراوان باز می شد و به دلیل این که در در معرض هوا قرار می گرفت خشک میشد و دیگر قابل استفاده نبودند و این مسئله باعث می شد که هم شما هزینه چند ماژیک را پرداخت کرده اید و علنا همان یک ماژیکی که استفاده می کردید برای شما باقی می ماند ولی با آمدن ماژیک وایت برد شارژی شما با داشتن یک عدد ماژیک و جوهر مخصوص آن دیگر نیازی به نگرانی برای تامین ماژیک های خود ندارید .

 

ماژیک وایت برد شیشه ای
ماژیک وایت برد شیشه ای

ماژیک وایت برد شیشه ای شارژی 

چه چیزی باعث می‌شود که ماژیک وایت برد شارژی نسبت به مدل معمولی یا همان ساده خود مورد استقبال بیشتری قرار گرفته است ؟ اولین نکته‌ای که می‌توان به آن اشاره کرد این است که ماژیک وایت برد شارژی از یک لوله آلومینیومی بسیار مستحکم ساخته شده است و ناخودآگاه یک وسیله پرکاربرد همراه با عمری طولانی را برای مصرف کننده خود به همراه خواهد داشت .

نکته بعدی که قابل ذکر می باشد این است که طراحی مدل جدید ماژیک وایت برد قابلیت شارژ شدن را دارد به صورتی است که کارتریج آن به نوعی طراحی شده که مصرف جوهر این ماژیک را به صورت بسیار قابل توجهی پایین می آورد .

و البته کارتیج به صورتی ساخته شده قابلیت تعویض شدن دارد و با یک هزینه بسیار ناچیز و باور نکردنی تعویض شده و همانند روز اول قابلیت استفاده را برای مصرف کننده فراهم می سازد .

شرکت های تولید کننده ماژیک ها آن ها را به صورتی طراحی می‌کنند تا مشتریان آنها با کمترین هزینه و البته با استفاده از همان ماژیک وایت برد به استفاده از این وسیله کاربردی روی تخته وایت برد خود بپردازند و این کار باعث رضایت کامل مشتریان از شرکت تولید کننده برای بهبود عمل کرده محصولات خود می شود.

 – تفاوت میان ماژیک وایت برد شارژی و نوع معمولی آن 

ماژیک وایت برد شارژی به نوعی طراحی شده است که هنگام نوشتن بر روی تخته وایت برد بسیار روان است و اثری کاملا آشکار و البته با کیفیت روی تخته وایت برد ایجاد می کند و در عین اینکه حس بسیار مناسبی به نویسنده می دهد به مراتب بسیار راحت تر از نوع قبلی از روی وایت برد پاک می شود .

نوک ماژیک های وایت بردی با قابلیت شارژ هم از طراحی خاصی برخوردار هستند ، به صورتی که قابلیت ارتجاعی دارند و با تنها کمی فشار دادن نوک ماژیک جوهر به آرامی وارد آن می شود و مقدار قابل توجهی بر روی روند عمر ماژیک تاثیر گذار است با تمام این اتفاقات به دلیل این است که جوهر به مقدار متناسب وارد نوک می شود و تزریق بیش از اندازه جوهر به نوک باعث از بین رفتن و خشک شدن ماژیک نمشود .

یک نکته بسیار مهم در مورد ایمنی بیشتر ماژیک وایت برد شارژی وجود دارد و آن هم این است که از فشار بیش از اندازه نوک ماژیک وایت برد روی تخته خودداری کنید چرا که در صورت فشار زیاد جوهر بیشتری به نوک ماژیک تزریق شده و هم نوشته شما را خراب می‌کند و صد البته به ماژیک شما آسیب زیادی وارد می شود .

در صورت خشک شدن نوک ماژیک قابل شارژ جای نگرانی وجود ندارد با کمی فشار دادن و نگه داشتن ماژیک بر روی تخته وایت برد جوهر به نوک آن تزریق شده و میتوانید به راحتی از آن استفاده کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *