اهمیت استفاده از وایت برد شیشه ای مشکی

وایت برد شیشه ای مشکی

وایت برد شیشه ای مشکی چیست و چه کاربردی دارد؟

در این بخش می خواهیم در مورد وایت برد شیشه ای مشکی صحبت کنیم. امروزه استفاده از این محصول بسیار مرسوم بوده و جایگزین خوبی برای تخته های گچی شده است. وایت برد شیشه ای مشکی ای جلوه ی زیبایی به کلاس درس یا محیط کار می دهد. از مهمترین مزیت های وایت برد شیشه ای پاک شدن بسیار راحت آن می باشد. هنگامی که رد ماژیک از روی این تخته ها پاک می شود هیچ نشانی از آن باقی نمی ماند.

انواع وایت برد شیشه ای مشکی

وایت برد شیشه ای مشکی به دسته های مختلفی تقسیم بندی می شود. یکی از پرکاربردترین انواع وایت برد شیشه ای نوع شیشه ای مشکی مغناطیسی می باشد. این وایت برد از محبوب ترین نوع وایت برد محسوب می شود. فرآیند مغناطیسی نمودن وایت بردهای شیشه ای بسیار پیچیده است. به همین دلیل قیمت این وایت برد ها بالاتر می باشد. برخی از وایت بردهای شیشه ای با کمک بست های فلزی بر روی دیوار نصب می شوند. در حالت دیگر پایه هایی چوبی یا فلزی در زیر وایت برد قرار می گیرد. در این حالت می توان وایت برد را از یک نقطه به نقطه دیگر جا به جا نمود.

انواع وایت برد شیشه ای مشکی

وایت برد های طرح دار

بر روی وایت برد شیشه ای مشکی می توان با استفاده از دستگاه چاپ طرح هایی را بر روی وایت برد بوجود آورد. با این روش حتی می توان لوگو یا آرم یک مجموعه را بر روی تخته وایت برد چاپ نمود. امکان حکاکی یا کنده کاری بر روی شیشه نیز وجود دارد. شیشه هایی که در تولید وایت برد شیشه ای مشکی به کار می رود می تواند از نوع سندبلاست و یا ساتینا باشد. شباهت این شیشه ها با هم زیاد است. تفاوت این شیشه ها در این است که شیشه های سندبلاست قابلیت طرح دار شدن دارند ولی شیشه ساتینا فقط ساده می باشد.

استفاده از رنگ های مات در تولید وایت برد شیشه ای مشکی

علیرغم قیمت بالاتر وایت برد های شیشه ای استفاده از آنها بسیار مقرون به صرفه است. فرسودگی این وایت برد ها بسیار کم بوده و نیازی نیست که پس از دو یا سه سال هزینه مجددی برای خرید وایت برد انجام شود. شاید یکی از مهمترین معایب وایت برد شیشه ای بازتاب نور در آن باشد. البته امروزه با کمک رنگ های کوره ای می توان تا حد زیادی وایت برد ها را مات نمود و این مشکل را حل کرد. مدل های مختلف ای از وایت برد شیشه ای در بازار وجود دارد که یکی از آنها تخته وایت برد شیشه ای رنگی می باشد. بر روی وایت برد های شیشه ای سفید نیز می توان از هر رنگ ماژیک استفاده نمود. برخی از وایت برد ها می توانند به عنوان تابلو اعلانات نیز مورد استفاده قرار گیرند. در این تابلوها با وجود خاصیت مغناطیسی می توان یادداشت ها را با مگنت متصل نمود.

مزایای وایت برد شیشه ای

وایت برد های شیشه ای در مقایسه با وایت برد های مغناطیسی عمر بالاتری دارند. در این وایت برد ها تغییر رنگ و سیاهی وجود ندارد و می توان از هر نوع ماژیکی بر روی آنها استفاده نمود. اگر وایت برد شیشه ای بعد از مدتی استفاده نمودن کثیف شود به راحتی می توان با استفاده از شیشه پاک کن آن را تمیز نمود.

 
مزایای وایت برد شیشه ای

خرید وایت برد شیشه ای

در هنگام خرید وایت برد شیشه ای مشکی باید به این نکته توجه داشته باشید که از مواد مرغوبی در تولید وایت برد استفاده شده باشد. استفاده از مواد بی کیفیت و نامرغوب می تواند باعث شود رنگهای وایت برد پس از مدتی کمرنگ شوند. اگر از شیشه هایی که ضخامت کمتری دارند برای تولید وایت برد شیشه ای استفاده شود استحکام وایت برد ها کمتر شده و خطر شکستگی آن بالاتر می رود.

وایت برد شیشه ای در سایزها و رنگ های متنوع

وایت برد شیشه ای مشکی  بسیار بادوام بوده زیرا از شیشه های حرارت دیده تولید می شود. این شیشه ها بسیار مقاوم تر از شیشه های معمولی هستند. نصب و راه اندازی این وایت برد ها بسیار ساده بوده و بسته به ابعاد آن به یک یا دو نفر برای این کار نیاز است. یکی از مهمترین دلایل فروش بالای وایت برد های شیشه ای تمیز کردن آسان آنها می باشد. صفحه غیر متخلخل و بدون منفذ آن باعث می شود که هیچ لکه ای روی آن باقی نماند. دلیل دیگری که برای خرید این وایت برد ها وجود دارد سازگار بودن آن با محیط زیست است. تخته وایت برد شیشه ای در سایزها و رنگ های مختلف تولید می شود و در کارهای مختلف مانند برنامه ریزی و تهیه لیست کارها نیز مناسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *